Інструкція з користування сигналізацією
Загальні Положення
- Уповноважена (надалі – уповноважені особи) особа Замовника та уповноважена особа Виконавця спільно організовують проведення занять та інструктажів з відповідальними особами Сторін по вивченню правил поводження з сигналізацією, найпростішими методами перевірки її працездатності, порядку здачі і прийому об’єкту та окремих приміщень з-під охорони, веденню відповідної документації.
- Здача Об’єкту під охорону і зняття з-під охорони здійснюється тільки уповноваженими Замовником особами.
- Список осіб, уповноважених здійснювати здачу об’єкта під охорону та його зняття з охорони, визначається Замовником та передається Виконавцю.
- На уповноважених осіб Замовника покладається відповідальність за правильне користування сигналізацією, дотриманням порядку здачі об’єкту під охорону та зняття з охорони.
- При заміні уповноважених осіб Замовника, зміні їх домашніх адрес або номерів телефонів Замовник письмово повідомляє про це Виконавця протягом двох годин які необхідні для внесення змін.
- Здачі під охорону підлягають тільки ті об’єкти, що включені в Додаток 1 до Договору
- Об’єкти, які мають порушення цілісності будівельних конструкцій, сигналізацію в непрацездатному стані, зіпсовані замки, запірні пристосування, освітлення, телефон (в разі використання лінії для охорони), під охорону Виконавцем не приймаються.
Прийом Об’єкта під охорону
- Охорона об’єкту, визначена в Додатку 1 до Договору, здійснюється у визначений цим Договором період часу.
- Не менше ніж за годину до закриття об’єкта під охорону уповноважена особа Замовника здійснює контрольну перевірку працездатності сигналізації на об’єкті. У випадку несправності сигналізації негайно подає заявку на ремонт за телефонами: 0800-401-911 (безкоштовно), 050-444-4664, 067-977-8350, 093-736-7533, 032-259-22-66
- Перед здачею об’єкта під охорону уповноважена особа Замовника повинна здійснити наступні дії:
а) ретельно оглянути всі приміщення об’єкта з метою виявлення і випровадження сторонніх осіб;
б) закрити вікна, двері, люки, грати, інші конструкції на запори (защіпки та замки);
в) на об’єктах торгівлі, побутового обслуговування, тощо занести всі малогабаритні цінні речі і матеріали в спеціально обладнані приміщення;
г) ввімкнути передбачене внутрішнє і зовнішнє освітлення, одночасно провести огляд сигналізації з метою виявлення відключених, закритих сторонніми предметами чи викорочених приладів і датчиків сигналізації;
д) включити сигналізацію в режим «Охорона» у відповідності до правил користування встановленими на об’єкті приладами.
Виходячи з об’єкта і щільно (без ривків) зачинивши за собою двері, уповноважена особа Замовника повинна пересвідчитися по оптичних приладах, що об’єктова сигналізація знаходиться в режимі «Охорона».
- Якщо об’єктова сигналізація не береться під охорону, уповноважена особа:
а) повідомляє по телефонах 0800-401-911 (безкоштовно), 050-444-4664, 067-977-8350, 093-736-7533, 032-259-22-66, про несправність сигналізації на об’єкті;
б) до прибуття представників Виконавця проводить повторну перевірку готовності об’єкта до здачі під охорону в порядку, вказаному в п. 10 цієї Інструкції;
в) після усунення причин непрацездатності сигналізації спільно з працівниками Виконавця проводить закриття об’єкта і здачу його під охорону ПЦС.
- Об’єкт вважається прийнятим під охорону, якщо об’єктова сигналізація знаходиться в режимі «Охорона» (свідчення оптичного пристрою) і відповідний сигнал надійшов на ПЦС.
- Порядок постановки Об’єкта під охорону:
- Набрати на клавіатурі пульта управління код постановки під охорону (або за допомогою інших засобів здійснити постановку під охорону).
- Якщо дії по постановці під охорону виконані вірно, засвітиться на пульті управління індикатор і ввімкнеться звуковий сигнал (затримка на вихід).
- Швидко вийти з приміщення і закрити вхідні двері (необхідно вкластися у відведений час затримки).
- Зателефонувати оперативному черговому 0800-401-911 (безкоштовно), 050-444-4664, 067-977-8350, 093-736-7533, 032-259-22-66, назвати свій код об’єкта та перевірити, чи об’єкт прийнятий під охорону пультом.
- Зняття з охорони здійснюється шляхом набору на клавіатурі пульта управління коду зняття під охорони (або за допомогою інших засобів здійснити зняття з під охорони) у відведений час затримки на вхід.
- Перевірити по сигнальних індикаторах наявність тривог за час перебування об’єкту під охороною. Якщо були спрацювання сигналізації, то необхідно подзвонити оперативному черговому для уточнення щодо результатів реагування та огляду.
Зняття Об’єкта з охорони
- Об’єкт вважається знятим з охорони тоді, якщо об’єктова сигналізація переведена і знаходиться в режимі «Знята з охорони» (свідчення оптичного пристрою) і відповідний сигнал надійшов на ПЦС.
- При спрацюванні сигналізації, виявленні на об’єкті порушень цілісності його будівельних конструкцій, відкриття об’єкта та його обстеження здійснюється представником Замовника в присутності представника Виконавця, про що складається відповідний акт.
- У випадку самостійного відкриття об’єкта і зняття його з охорони у визначений неробочий період, уповноважений представник Замовника повинен заздалегідь попередити про це Виконавця та відкривати об’єкт тільки маючи при собі документ, що засвідчує особу, для цього необхідно:
Зателефонувати оперативному черговому за телефонами: 0800-401-911 (безкоштовно), 050-444-4664, 067-977-8350, 093-736-7533, 032-259-22-66, назвати свій номер об’єкта, та попередити про відкриття. Якщо є необхідність працювати на об’єкті понад встановлений час необхідно зателефонувати оперативному черговому та повідомити як довго Об’єкт не буде здаватися під охорону.
Перезакриття Об’єкта
- При спрацюванні на об’єкті сигналізації внаслідок порушення цілісності будівельних конструкцій об’єкта, пожежі, затоплення та інших обставин Виконавцем викликаються для відкриття, огляду, вжиття необхідних заходів і повторної здачі під охорону об’єкта (далі – перезакриття об’єкта) уповноважені особи Замовника чи керівники Замовника. Про відкриття об’єкта та вжиті заходи уповноваженими особами Сторін в даному випадку складається відповідний Акт.
- Після повідомлення уповноваженої особи Замовника чи керівника Замовника про необхідність перезакриття об’єкта, останні повинні прибути на об’єкт, з моменту отримання повідомлення від ПЦС Виконавця, протягом:
- однієї години у робочі дні,
- двох годин у неробочі дні.
- Протягом визначеного часу (п. 18 цієї Інструкції) ТГ Виконавця здійснює охорону об’єкту, шляхом візуального спостереження за цілісністю будівельних конструкцій об’єкта до моменту його зняття з охорони уповноваженими особами Замовника за рахунок місячної оплати. Та за окрему плату, у відповідності до умов цього Договору, у час поза визначених меж.
Заходи безпеки при експлуатації охоронної сигналізації.
- Уповноваженим особам Замовника забороняється:
а) розголошувати стороннім особам особливості організації охорони об’єкта, в тому числі повідомляти коди, за якими здаються (знімаються) об’єкти під (з) охорону(и);
б) допускати осіб, не уповноважених Виконавцем до обслуговування встановленої на об’єкті сигналізації;
в) залишати об’єкт з вимкненими чи непрацюючими засобами сигналізації у визначений неробочий період.
г) закривати охоронні датчики будь-якими предметами (в такому випадку вони не реагують)
д) не запускати сторонніх осіб в службові приміщення, особливо де встановлена централь сигналізації.
е) не набирати код в присутності сторонніх осіб.
є) не записувати код на листочках, в записних книжках.
ж) негайно знищити код працівника який звільнений з роботи.
- Замовник зобов’язаний:
- Подавати списки нових працівників які допущені до здачі/зняття об’єкта з охорони. При звільнені працівника негайно повідомити на пульт охорони.
- Для ідентифікації особи, яка відкриває Об’єкт бажано, щоб кожен працівник, мав свій персональний код.
- Якщо об’єкт не здається на ПЦС, уповноважена Особа замовника, зобов’язана знаходитись на Об’єкті до ліквідації несправності, для чого викликати ремонтну групу Виконавця.
- Для надійної роботи системи екстреного виклику тривожної групи, необхідно щоденно перевіряти працездатність “Тривожної” кнопки.
- Порядок перевірки працездатності тривожної кнопки:
- В період з 10:00 до 12:00 годин зателефонувати на пульт охорони.
- Назвати ідентифікатор (номер) об’єкту, та повідомити що буде перевірятися тривожна кнопка. (якщо кнопок декілька, повідомити їх кількість)!
- Отримати від чергового підтвердження на перевірку тривожної кнопки.
- Натиснути “Тривожну кнопку”
- Повторно зателефонувати на пульт охорони, назвати свій ідентифікатор (номер) об’єкту, та повідомити черговому, що була перевірена робота тривожної кнопки.
- Отримати від чергового підтвердження працездатності тривожної кнопки та час надходження сигналу.
- Працівникам Виконавця забороняється:
а) приймати під охорону не занесені в Додаток 1 до Договору об’єкт;
б) при прийнятті під охорону об’єкта самостійно зачиняти та запирати двері, віконниці, вікна, кватирки, люки тощо, накладати пломби й печатки, а також допомагати в цьому уповноваженим особам Замовника;
в) при спрацюванні сигналізації на об’єкті відключати сигналізацію до прибуття ТГ по сигналу «Тривога».
- По окремій вимозі Замовника, Виконавцем може бути активована функція Примусового зняття з «Охорони» та проведений додатковий інструктаж уповноважених осіб Замовника щодо правила застосування цієї функції обладнання сигналізації.
- Не дотримання вимог цієї Інструкції уповноважених осіб Замовника є підставою для звільнення Виконавця від відповідальності за нанесення третіми особами Замовнику шкоди в період охорони об’єкта.